BusraBaturu Merhaba iyi akşamlar 23haftalık gebeyim basından beri enfeksiyon sorunun vardı kutu kutu antibiyotikler en son idrar kültürü sonucu aşırı dirençli bi bakteri çıktı onun üzerine antibiyotik iğne tedavisi oldum 6 gün sonrasında tekrar idrar kültürü verdim sonuç üreme olmadı yazıyor 😀 sanırım atlattım gitti yanı ben öyle anladım aynı durumu yaşayan var mı sonucu şimdi gördüm sormak istedim inşallah geçmiştir yani üreme olmaması ilacın etki ettiğini gösteriyor sanırım 🙏🏻
Nslhnfdn BusraBaturu benim de enfeksiyonum var doktor ilac verdi gecmezse idrar kulturu yapicaz dedi. Tam olarak nasil oluyor bilgilendirir misiniz ?
Yasemindemirtas Bende yeni yaptırdım canım üreme olmadı yazıyo. Doktor herseyin tertemiz dedi. Demekki seninde gecmiis 😘😘 gecmis olsun.
BusraBaturu Yasemindemirtas ay çok şükür sanada geçmişler olsun 😊🙏🏻 Mahvetti beni ama şükür kurtulduysak oh bundan sonra tedbirli olmalı 🙏🏻🙏🏻
Yasemindemirtas BusraBaturu sagol canım. İç çamasırını değiştirebildigin kadar sık değiş hele hamilelikte ben bazen günde 3 defa degistiriyorum. Mecbur akıntı geliyo. :(
Derya341986 Bende var olduğu anda yani idrarımda enfeksiyon çıktığı anda yaptırdım kültürüde üreme olmadı yazıyordu. Bir hafta sonra verdiği vajinal kremle lökositte bitti ama yine de dikkat etmek lazım insan korkuyor tekrarlarmı yine diye hoş bence bu rahimin mesaneye yaptığı baskıyla oluyo ben iç çamaşırlarımı kaynatıyorum tek tuvalet kullanıyorum yine de oldum.
BusraBaturu Derya341986 23 haftadır yasıyorum bu sorunu dğşük ve zehirlenme yapar dur korkuyla önden arkaya dilme çamaşır değişme tuvaleti dezenfekte et su içme böyle geçti aslında çok riskli ve önemli bir durum çok dikkat etmek lazım
BusraBaturu Nslhnfdn idrar verıyorsunuz 4/5 gün içinde sonuç çıkıyor bakteri türü koloni sayısı hangi ilaçlara duyarlı ona bakıyorlar idrar kültüründe
BusraBaturu Yasemindemirtas öyle valla benim ikinci gebeliğim ilkinde de enfeksiyon oldu ama hiç bu kadar sorunlu olmamıştı temizlik çok önemli hele su