___Havva27 Kızlar baş ağrım dün geceden beri var böyle sıkıntı yaşayanınz varmi ben biraz da korkuyorm
Ikigozumuncicegiii ___Havva27 benimde 10. Haftam bende de iki güne bir baş ağrısı var Gece uyuyunca geçiyor anca 😬
momeda Hafta da bi baş ağrısı yaşamıştım beyin kanaması geçiriyorum sandım acile gitmiştim bişey çıkmadı hormonlardan olabiliyomuş parol içebilirsin demişti doktorum
ipekveatlas tansiyonunu ölçmelisin 13-18. haftalarda geçmek bilmeyen bi ağrım vardı uyuyodum sabaha yine ağrı geçmemiş. kafamı koparmama ramak kalmıştı acile gittim tansiyonum yükselmis tuzu kes dediler serum taktılar düzeldi