Alin22 Salı günü kan verdim beta değerim 271 çıktı dünden beri hafif lekelenmeler var normal mi yaşayan var mı?
moom222 Alin22 yerlesme kanaması ola bilir cnm devam ederse doktora git yarın tekrar kan ver iki katı artış var mı ona bak
bebekveannesiii Alin22 lekelenme hiçbi şekilde normal değil neden doktora gitmiyosun??? Yerleşme kanaması yada kimyasal olabilir
Alin22 Doktora gittim şuan bişey yapamam ultrasonda bişey görünmez daha kese oluşmadı dedi 1500 olması gerekiyormuş beni başından yolladı yarın kan verşcem tekrar yatıyorum şimdilik ama endişeliyim
Alin22 İlk kanı Cuma verdim betam 44 dü salı 71 olmuş yarın da gidicem bakalım. İnş Bi sıkıntı yoktur