Derinada canım lactamilin çayını iç çok güzel getiriyor sütü, eczanede damlalar var onlardan da destek alabilirsin. Ben sezaryen oldum ama normal doğumdan döndü o yüzden şansım odaya çıktığım gbi sütüm gelmişti az da olsa. Ama bu dediklerim çok güzel destek oluyor süt için