Ben böyle acı yasamadım doktorum birde basit birşey diyodu herkesin acı eşiği farklıdır tabiki ama ben dayanıklı bi insan olmama ragmen canım acayip yandı. Bide o alete dudagını kaptırdı doktorum halada sızlıyor Bi ton agladım 😥😥 canlı canlı almaları bence hiç iyi birşey degilmiş. Doktorum dikişi aldıktan sonra muhtemelen 1 2 gün içinde dogumun olur dedi en fazla 1 hafta dedi hayırlısı bakalım korkular sardı beni 😥 bu arada kızım 3260 gram olmuş. 🌸