Ranaa54 Sakarya Adatıpta doğum yapmış arkadaşlarım doktor hastane odalar vesaire gibi bilgi verebilir misiniz lütfen ☺️🙏
Dilara95 Ranaa54 5 ay önce dogum yaptım bulent duran doktor sezeryan oldum ama kendi doktorum degıldı o gun yoktu sehir dısındaydı sans eserı oldu cok memnun kaldım hemsirelerı odalar 10 numara tek sıkıntı sezeryan olursan dogumdan sonra regl ol dıye karnına bastırıyolar canım cok yandı o kadar
Ranaa54 Dilara95 yanıtladığınız için çok teşekkür ederim öncelikle , odalar tek kişilik miydi peki ve de mesela kendi doktorunuz şehit dışında olmasaydı doğumunuza katılacak mıydı yoksa mesela o gün hangi doktor nöbetçi ise o mu olacaktı doğumunuzda
Ranaa54 Dilara95 ve birde şey soracaktım doğumunuza kendi doktorunuzun girmesini istiyorsanız doktor için ekstra ücret ödüyor muyuz yoksa doktor her halükarda saat kaç olursa olsun gelmek zorunda mı
Nonamesakarya Ranaa54 hangi doktordan takipliyseniz gece saat kaç olursa olsun şehir dışında değilse doğumu kendi yapıyor.
Nonamesakarya Ranaa54 ayrıca odalar tek kişilik evet. Adatıpın hem yeni doğan ünitesi hem de hemşirelerin ilgi alakası çok iyi o konuda
Ranaa54 Nonamesakarya çok teşekkür ederim cevapladığınız için 🙏 çok sevindim hastane konusunda böyle olumlu şeyler duyduğum için kafamda çok sorular vardı gerçekten ☺️
Ranaa54 Nonamesakarya peki refakatçi nasıl oluyor sadece bir kişi mi alıyorlar refakatçi olarak , ve de doğuma yanımızda biri girebiliyor mu istek doğrultusunda
Nonamesakarya Ranaa54 tek kişilik oda için ekstra para alınmıyor zaten tüm odaları tek kişilik. Refakatçi bir kişi kalabiliyor. Doğuma maalesef hiç kimseyi almıyorlar.
Ranaa54 Nonamesakarya tüh o kötüymüş ya neyse çok teşekkür ederim peki son birşey daha sorayım doğuma gidildiğinde hastane önlüğü mü giydiriyorlar normal doğumsa eğer yoksa kendi kıyafetlerimizi giyebiliyor muyuz yani kıyafetten kastım pijama gecelik falan gibi