EbruUurluGkta ben balığı seviyorum canim yerim ama yaz olduğu için canim almıyor ilk kizim kış bebegiydi haftada 2 kere rahat piserdi evimde. Ama bu kizim yaz bebegi oldu kokusuna bile tahammul edemiyorum. Doktorum da Solgar 700 mg hap verdi hergun 1 tane iciyorum. Aktarda satilanlari doktoruna danismadan alma gene de canim ne olur ne olmaz. Ama doktorun gerek gormediyse hap olanı almayadabilirsin. Ben ilk kizimda hic hap kullanmamıştım.