Belgin25 normalde şuan 37+2 yim doktorum şubatın ilk haftası demişti bugün gittim şubatın ilk haftası izinde olacakmış 8 ine attı sezeryan tarihimi eğer sancın olur suyun gelirse gelirsin hastanedeki diğet doktor sezeryan yapar yoksa da 40. Haftada 8 şubatta ben alırım dedi. 40.hafta ikinci sezeryan için geç bir tarih değil mi?