elfkara doğumunuza daha 40. Hafta olursa 21 hafta var. Süt gelenler oluyor evet ama bu çok da iyi değil diye okudum sıkma, sürekli oynama durumlarında erken doğumu tetikleme vb. Yüzünden. 32. Haftamdayım henüz çok şükür herhangi bir şey yok. Kendinize hamileliği boş sebeplerden zindan etmeyin allah aşkına daha 19. Haftanız bir de üzülüyorsunuz süt, sıvı gelmedi diye. Doğum yapmış olsanız çok ayrı.