nur97 Seda31 bende bugün 35+4 üm canım dün aşırı bel ağrım oldu artık bacak kemiklerime vuruyordu o kadar tüm gün bekledim geçmeyince gittim 1 bucuk cm acıklık olmus yatıs istediler bn istemedim bugun azaldı devam ederse belirti olursa gidecegim
Banuka Seda31 günümüz aynı🙂kuyruk sokumu ağrım var ve bebek çok sık karnımda toplanıp sertleşiyor.Yarın kontrolüm var doktor ne dicek merak ediyorum.Netteki doğum videolarında hep adet sancısı gibi ağrıyla başlamış doğumlar.İnşallah zamanında sağlıklı kolay doğumlarımız olsun 💗
iremcannn1907 Seda31 40+1’de önce 20 dakikada bir geldi, saatler geçtikçe 5 dakikada bire düştü ve hastaneye gittim. Acı eşiğim aşırı düşük ben çok zorlandım 🙈
Seda31 nur97 ben daha hastaneye gittmedim ama dün akşam dan beri aşırı bel ağrım var cumartesi günü randevum gidicem inşallah
momeda nur97 bende 37+5 im dün belden bacaklara doğru bi sancı vurdu ama kasıkta karında bişey yok sizindemi öyleydi
sedefyrs1101 Benim çatı muayenesi tetiklemisti çatı muayenesi oldum gecesine sancım geldi sabahına nişanim geldi 1 saat sonra doğurdum
Serpilikra Belden kasiklara doğru bir ağrı giriyor ilk başta adet sancısı gibi hafif ve süresi uzun zamanla süre kısalır ve ağrı artar bende 36+3 haftaligim cuma günü 1 gün hastanede yattım nstde sancı çıktı diye
nur97 momeda evet kasıkta ve karında yoktu ama belim bacaklarım cok agrıdı acılma baslamis ama bugün iyi hissediyorum bekliyorum