Deletedmom397 hayır canım öyle bişey yok zamanı gelmiş 40. Haftalarda falan doğum belirtisi yok ama doktor yatıralım diyo yukarı çıkarırlarsa sende çıkarsan suni ya takarlar ya takmazlar yukarıdaki doktor ların bileceği iş bi kaç gün bile yatarmışsın 1 cm açıkla sakın tamam demeyin istyomusun diye soruyorlar yada sen istemiyorum de. 40+3 e kadar sıkıntı değil ama kaka yutma riskini göze alın hareketlerini takip edin doğum başlatacak şeyler yapın belirti olunca yatın yani