ElifKarata Merhabalar dış gebelik geçiriyorum doktoruma da ulaşamadım kanamam var et parçası şeklinde 2-3 kez parça geldi böyle damarlı bir parça ince zar gibi dış gebelik geçiren arkadaşlar bu iyimi kötü mü bişy beklemeli mi yok sa doktora gitmelimiyim
FKHA ElifKarata hemen bir doktora gidin dış gebelikte ne kadar erken müdahale okadar önemli korkmayın ama hemen geçin doktora
Ahsen34 ElifKarata normal düşük yaptım ben dedıgınız şeylerin aynısı sancılı oldu. Bebek düştü et parçası seklınde
Saelif ElifKarata cok gecmis olsun hemen doktora gidin ben dis gebelik gecirmedim ama benden de et parcasi gelmisdi bebegimi dusurmusdum ☹
Yunusemreninannesi ElifKarata iciniz boşalmış canim düşüktür oyle oluyor dış gebelikte rahim dışında olduğu için sanırım genede Bi muaneye git için temizlenmistir hem rahat et
ElifKarata FKHA doktor 4 te hastenede muayene ye başlıyor o saate kadar beklicrm mecbur birde ağrım yok sadece parça gelince korktum kanama olur merak etme dedi doktor parça ile ilgili bişy söylememişti
ElifKarata Yunusemreninannesi biraz rahatladım yorumlarla düşmesi için bekliyordum. Ameliyata gerek kalmıcak insallah tesrkk ederim 🙏
G-A-M-Z-E ElifKarata elifcim ben de 2 doz metotrax iğne ile düşürdüm hemen kanama olmadı 3 ayda zor düşürdüm sürekli doktor gözetimindeydim eğer parça şeklinde düşürüyorsan o biriken kan pıhtısı korkma eğer şiddetli ağrın olursa gitmelisin sana zarar verebilir ben ölümden döndüm allahım şifa versin 😞
Yunusemreninannesi ElifKarata insallah canim bende daha ince 2 kere düşük yaptım parça düşüyor bol bol su iç için temizlensin
Aylar ElifKarata çok geçmiş olsun beta değerleriniz nasıldı acaba bn de dış gebelikten şüpheleniyorum da
ElifKarata Aylar 37 günlük felandı ben hastaneye gittim de ilk beta 600 çıktı sonraki gün yapılan 1100 bir sonraki gün yapılan da 1100 ün altına düştü emin olmak için bir kaç kere daha kan alındı düştüğü netleşince iğne yaptılar düşük yapmam için
ElifKarata Tomrishatun canım bana iğne yapıp eve gönderdiler kanaman veya ağrn artarsa gel dediler ama öyle bişey olmadı sadece 2 kez et parçası düştü . Yarında acilden giriş yapıp yeniden beta ya baktıracam değerlerim düşüyor mu diye eğer iğne işe yaramazsa ameliyat olucam😢
Semrababy Bende dış gebelik geçirdim aynı durumdaydıydık sizinle iğne yapıldıktan sonra 2 parça minik bişeyler düşmüştü. Ama siz yinede gidin çok tehlikeli Allah korusun beni 10 gün hastanede yatırmışlardı erken teşhis olmasına rağmen
ElifKarata Semrababy Banada erken teşhis dedi doktorum canım doktor kontrolündeyim salı günü gittim birde yarın gidicem işte suan bir ağrım yok yarını bekliyorum tesrkkr ederim sanada çok geçmiş olsun 🙏🙏et parçası düşürdüğünde hastanedeymiydin ne dedi doktor ona
Tomrishatun ElifKarata genelde tuplere yerleşiyor dış gebelikte bildiğim ve çoğu insan bus edepten aldırıp 2 3 gun hastanede yatıyor dış gebelik olduğunuza eminmisiniz??