Ayshan9 Merhaba anneler. Son regl 22 aralıktı. Benim adetim hiç düzenli degil. Tüm hamilelik belirtileri mevcut. Ama test 2gün ara ile negatif. Ben hamilemiyim degilmiyim. Nasıl ögrenicem? Adetden dolayı çok karmaşık. Ne yapmam lazım?
Ccansu9 Merhaba benim de son tarihim 22 aralıktı iki defa test yaptım silik de olsa ikinci çizgi vardı en iyisi kan vermeniz bende bugün vereceğim
FKHA Ayshan9 canım idrar testi kesin doğru sonuç değil bence kan ver varsa kanda hemen çıkar zaten ben erken gebelik testi yapmıştım negatifti mesela 😊
Ayshan9 FKHA peki nasıl sonuçlandı?varmıydı hamilelik? Hiç erken gebelik testine rastlamadım. Soruyorum getirmiypruz diyor. Bekliyip kan vericem.
FKHA Ayshan9 11. Haftaya giriyoruz allah isteyen herkese nasip etsin 😊🙏🏻 Bide erken gebelik testi daha garanti adete diğer testlere göre 10 gün önceden sonuç veriyor demişti eczacı düşün. Ona rağmen tek çizgiydi 😊