8+1 haftalık hamileyim daha önce nisan ayında bebeğimin kalbi durduğu için kürtaj oldum ama zaten hamileliğim başından bu yana riskliydi kesem hep düzensizdi ve doktorlar umutlu konuşmamıştı sonrasında zaten kalbi durmuştu kürtaj oldum 8 ay sonra kendiliğimden hamile kaldım şükür ve şu an 8+ 1 haftalık hamileyim bütün belirtilerim var göğüs hassasiyet mide bulantısı çok sık acıkma ama 1 haftadır kahverengi leke geldi progestan kullandım 2 gün kesildi şimdi az az geliyor yine yarın doktor kontrolüm var ama çok korkuyorum sizde böyle ilk gebeliğinde kalbi durup ikincide sağlıklı hamilelik geçiren varmı lütfen yardımcı olun düşünmekten kendimi alı koyamıyorum her doktor kontrolümde yüreğim ağzımda gidiyorum çok zor hemde çok 😥