Bende elele madre aldım keten kumaş olması daha şık kaliteli gösteriyor daha bebiş doğmadı kullanmadığım için bilemiyorum sallanırken ses çıkıyor mu 🤷🏻♀️ onun dışında kurması kaldırması çok kolay kapatınca aşırı az yer kaplıyor kapılardan geçmiyor falan yazanlar olmuştu ben araştırırken ama bizim kapılardan rahat geçti 😅 farklı bi oda da kurup yatak odasına taşımıştık. Ben kendi sitesinden 1673e almıştım yatak hediyeliydi şuan trendyolda 1617 olmasi lazim ama yatak hediyesi yok en iyisi kendi sayfasından almak.. kurulunca yoğun koku oldu şikayetleri de okumuştum ama bizim urunde oyle bi sorunda olmadı kahverengini aldım ben çok tatlı bence