kızlar merhaba birsey soracagim yasayan veya bilen varsa yorum yapabilirse sevinirim ben 17 haftalik hamileyim dun gittim doktorum bebegin suan asagida oldugunu ve cinsel iliski yasamamiz gerektigini soyledi bir sonraki kontrole kadar. bebegin asagida olmasi kotu bir durum mu ya da yukari cikar mi ne yapabilirim ben bu konuda