Bende de hamilelikte çok hızlı çürüyen dişlerim oldu. Şu an bitanesi çok ağrıyor ve bazen o dişin eti şişiyor. Hep tek tarafla yemek yemekten de yoruldum. Dün kendi doktoruma sordum dişçiye gidebilirisn ve çektirebilirisn de bebeğe bir zararı yok dedi. Şu an uygun haftalar bu işlemler için dedi. 23 haftalığım ama yine de korkuyorum direnmeye çalışıyorum bakalım ne zaman gitmek zorunda kalırsam artık dişçiye😬
Rabbim hepimize şifa versin inşallah🙏🏻