Seymaben ben ilk 50 lik yaptım 140 çıkması gerekirken 150 çıktı doktor 100 Luk deneyelim dedi o zaman normal çıktı şekerim sanırım bu içtiğimiz 50 lik şeker yüklemesi olmuyor tedbir için yapıyorlar gibi bakıyorlar yani 50 likte sınırda veya sınırı geçerse şeker yüklemesi yapıyorlar ben öyle anladım doktorun dediğinden