Dün akşamdan beri heryerim deli gibi kaşınıyor. Ayaklarım ve ellerim özellikle ayrıca düşük tansiyonlu birisiyimdir ama şuan 12-7 (benim için yüksek). Vücudum hep ödem topladı ve doktorumu aradım hiç iyi değil dedi böyle olmaması lazım dedi ve sebamed kaşıntı kremi kullanmamı istedi ama hiçbiyerde YOK. Ve şuan doktoruma da malesef ulaşamıyorum. Kaşıntı kremi kullanan var mı hamilelere de uygun bişey çok acil gerçekten yermde duramıyorum