momysss çevremde ilk gebeliği olan herkesi doktoru 40.haftasına kadar bekletti bir sorunu Yoksa yerinde iyiyse beklemenizde fayda var anne karnında olan gelişim hızı dışarda olmuyor bebeğiniz için bekleyin eğer bir sorun yoksa bende acele ediyorum ama doktor yeri rahat herşey yolunda bir aksilik olmazsa 40tan önce almam diyor :)