Kızlar 20 yumurtadan 8 i döllenmişti bugün 5. Gün hepsi devam ediyormuş ama 1 tanesini dondurmuşlar 5aa kalitesindeymiş diğerlerine yarın bakacaklarmış 3 tanesindende umutluyuz dediler. Kalan diğerleri ne olacak yani onlar kalitesiz demek mi ? Birde neden 6. Gün genelde 3. Ve 5. Gün donmuyormu? Bilgisi olan var mı?