Ozge27 Sulemrahkuzey yeni doğum yapmış biri olarak kesinlikle spinal derim 10 gün oldu doğum yapalı benim hiç baş ağrısı olmadı (baş ağrısı olursa kahve içmeni tavsiye ediyorlar) bebeğinin sesini o an duymak paha biçilemez bir duygu
Sulemrahkuzey Ozge27 Allah analı babalı büyütsün canım 💕 bende korkularımı yenebilirsem spinal düşünüyorum 😄
ozgeya Sulemrahkuzey bakalım canım yaşayıp göreceğiz tabi ki de 🙈 umarım ben de çabuk ayılırım da bebeğimden ayrı çok kalmam 🙏🏻
Sulemrahkuzey ozgeya inşallah canım bazen diyorum genel daha mı iyi endişeye korkuya kapılmadan olup bitiyor herşey ama spinalin rahatlığıda cazip geliyor bakalım ne yapacam ben 😂
Ozge27 Sulemrahkuzey amin canım hepimizinkini hiç korkma ben de korkuyordum ama hiç korktuğuma değmedi
ozgeya Sulemrahkuzey bende spinal yap hiç girme genele,dediğim gibi zorunlu şartlar dışında.bebeğini doya doya gör.
ozgeya Sulemrahkuzey girmesine izin veriliyorsa ve eşinde de girme cesareti varsa girsin bence 😁 elini tutar ne güzel
Sulemrahkuzey ozgeya özelde olacak izin verirler herhalde ama bizimki dayanabilir mi sanmıyorum çocuğumuz aşı olurken bile bakamayan adamdan bahsediyorum bende hayaller işte 😂😂
ozgeya Sulemrahkuzey sonra allah korusun bayılıp kalmasın da 😁 doğumu bırakıp onunla ilgilenmek zorunda kalmasınlar 😆
Brc32 Sulemrahkuzey 15 gün önce spinal sezaryan ile Doğum yaptım Allah’a şükür hiç bi sıkıntım olmadı ilk iki gün ağrım oldu ondan sonra hemen ayağa kaldım kendimi topladım ve amaliyat çok kolay geçti hiç korktuğum gibi olmadı