Hasretttttt kan ilaçları cok önemli, normalde kansızlığınız olmasa bile hamilelikte kansızlık oluşabiliyor mutlaka düzenli kullanmak lazım. Bende mide bulantısı yapıyordu mesela salladım düzenli kullanmadım kan değerlerim hemen düşmüş. Ayrıca tiroid sorunum da var ikisi birleşince maalesef aşırı çarpıntı ve nabız düzensizliği sıkıntısı yaşadım. Bi de tiroid ilacı da kilo yapıyormus ben iki kilo aldıran ilacı birlikte kullanmak zorunda kalıyorum 😭 yani genel bir hamilelik kilo alması oldu öyle gözle görülür bir şişme, ilaç etkisi gibi bir durum olmadı. Lisede kansızlık tedavisi görürken kan ilaçlarıyla 10 kilo aldığım doğru ama o benim pisboğazlığımdan da olabilir 🤣🤣🤣 alınan kilolar hamilelik sonrası verilir diye çok dert etmemeye çalısıyprum, sağlığımız yerinde olsun 🥰