mrvsn06 haftada ve 18. haftam da net denildi 18. Bebeğin rahmine ve yumurtalıklarını gösterdi net kız bebek dedi 20. haftam da erkek bebek dedi başka bir doktora gittim kesinlikle kız bebek dedi başka bir doktora gittim cinsiyetini göremedim dedi kendi doktorum hala erkek bebekli ama ben inanmıyorum bence kız bebek tecrübeli annelerimiz burada böyle bir durum yaşar annelerimiz var mı? Eğer varda İnstagram hesabım iki.zarif.insan.3434 bu hesap 475 kişi takipçim var oradan yazsanız olur mu yardımcı okursanız sevinirim bana 🙏🏻🌸🙏🏻🌸
Ezgiduru mrvsn06 isterseniz ultrason atin bacak arasi varsa burda yorumlayabilenler var anlayanlar falan ama tahmin olur bence garanti olmasi icin farkli bi dr a daha gorunum