Kızlar dün den beri karnım altı agrıyor yuruyemıyorum arada belımede agrı vuruyor hıc geçmiyor ozelkle ayaga kalkarken otururken çok ağrım olur afedersınız tuvaletımı bıle yapamıcak durumdayım cok agrı oluyor sankı karnımı ıkı boluyorlarmıs gıbı bır haftadır ara ara vardı ama dünden beri hıc gecmedı agrım gece bıle uyuyamadım dogum belirtismi acaba bilemedım