Kızlar zorunlu 2. Kürtajımdan sonra adetlerim azaldı 2 günde bitiyor 3 ay oldu olalı şimdi 4. Adetimi bekliyorum bu sırada beklerken ovülasyon testi yapmak istiyorum yumurtlama olucak mı diye sorum şu, adetin az gelmesiyle yumurtlamanın bir alakası var mı yoksa adet olmak yeterli mi yazar mısınız ona göre teste başlıcam💕🙏🏻