Happymammy canım bende kendi doktorum Dısında hem baska özele hem devlete gittim. Hepsi gelişimi durmuş, daha icinde kalmasının anlamı yk gibi konusuyorlardı. Küveze alma meraklısı hepsi cnkü bana öle gelmişti. Cnkü alalım dediklerine 1800 gram ancaktı bebeğim. Üstüne bide korkutuyorlardı, yk tansiyonun yükselir, yk bebek strese girerse kakasını yapar hayati riskin olur fln, Sadece kendi doktorum 1 gün bile kalsa kar dedi. Ona güvendim iyi ki de güvenmişim ck şükür. Şimdi 2. Gebeliğim yine aynı doktora gidiyorum. Bence de doktor şans işi, ama 1 2 tanesine daha gitsin bence