Merhaba arkadaşlar her hafta kontrole gidiyorum 2 gün önce hastanedeydım bir sıkıntı yok çok şükür ama bebegim bu ara durgun hareketini hissediyorum ama 2 3 saate bir tekmelemeye felan azaldı ya yeri dar yada tembellik yapıyor diyorum anlamadm sizde durumlar nasıl