Rumeysabahdr İkili tarama testi yaptırdım kan aldılar 8 tüp sonuçlar çıktı hepsi referans dışı normal değerde değiller bu ne demek oluyor sizde öyle oldu mu bilgi verir misiniz korkuyorum
Deletedmom154 Rumeysabahdr 2 tüp alıyorlar 2li test icin.Digerlerini değerlerine bakmak icin istemiştir doktorub
Rumeysabahdr Zuzu04 hastane çok uzak sonuçları öğrenmek için gidemedim ve hazır hissetmiyorum sanki engelli diycek diye ödüm kopuyor
Rumeysabahdr Deletedmom154 fazla istedi şaşırdım zaten kan zor verdim bayılıcaktım ama sonuçlar niye hepsi kötü çıktı bilmiyorum engelli mi olacak yoksa
Deletedmom154 Rumeysabahdr banada 2li testimin sonucunda oyle dendi ama ultrosanda çok şükür sağlıklı olduğunu öğrendim
Rumeysabahdr Deletedmom154 ultrason da sağlıklı görünüyor hareketli zıplıyordu sürekli ama ne bilim sonuç öyle gelince ödüm patladı