Busrazafer07 tedavi olmadi bizim ki çünkü hastalık çıkmadı çok şükür 6 ay boyunca kan verdik 6 ay sonunda bir daha gitmedik hastaneden ayırdılar bizi çünkü erken doğuma bağlı bir şeymiş kanlari bazen erken doğuma bağlı yüksek çıkabiliyor anlayacağın umarım sizinde o şekildedir rabbim herkesin evladına safi ismi ile şifa versin 🙏