adsmom minikbebegim19 ben de 33+0’da dün lekelenme nedeniyle vajinal muayne olmak zorunda kaldım. Doktor bir sorun olmayacağını söykedi 🙏🙏
MihrimahVeAnnesiii minikbebegim19 Bir sorun teşkil edecek olsa yapmazlar zaten canım bende 31+4te aynı gün iki kere oldum kanama leke bile gelmedi .
minikbebegim19 Fulyaaa1 suyum geldi sandım o yüzden yaptı. Akıntım çoktu ondan covid tes yapar gibi çubukla örnek aldı birde eliyle akıntıya baktı
Fulyaaa1 minikbebegim19 sorun olmaz merak etmeyin o dediğinizi arkadaşıma 27 den beri yapıyorlar sızıntı şeklinde suyu geliyor onunda su mu degil mi diye yapmışlardır. Sonc ne
Tazeannee_alp 34 haftalığım her gitmem de alttan bakılıyo bazı sebeblerdrn dolayı çok şükür daha doğurmadım🙂