Rabia1012 Mdbulbul ben daha almadım ama inşallah alıcam çalışabilir durumda olsam da olmasam da çünkü yasal mecburu kullanmamız gereken izin ama tabi doğumdan sonra topluda kullanmak isteyen olabilir
Elika0 Mdbulbul ben aldım canım çalıştım 37 de çıktım izne. Eğer işe dönecekseniz doğumdan sonra bence 37 ye kadar dayanmaya çalışın. Çünkü bebişi ne kadar geç bıraksak o kadar iyi olur 🥺
Lulikli Mdbulbul ben çalışamaz aldım doğumdan sonra dönmeyi planlamadığım için işe 😊 ama devam edicekseniz çalışır alın bebiş doğunca daha çok zaman geçirin 😊
Mdbulbul Elika0 Bende öyle düşünüyorum bebekle daha fazla zaman geçirmek oturarak calisiyorum zaten . Aile hekiminden rapor alınıyor diye duydum doğru mu 5 haftalik süreçte
Elika0 Mdbulbul 32 ile 37 arası alacaksanız kadın doğum hariç bi doktordan almanız gerekiyor. Yoksa izinden gidiyor
Mdbulbul Elika0 bebekle ilgili değil De atıyorum soguk algınlığı gibi rahatsizliklar için geçerli oluyor dimi