Sedaengin53 Kızlar merhaba 🌸 Ümraniye çevresinde makinası , ultrason kağıdı güzel doktoru da iyi diyebileceğiniz, detaylı ultrason için önerebilceğiniz hastane var mı?
Mbusra97 Sedaengin53 umraniye degilde uskudarda cektirdim pazartesi 450 tl ye uskudar panasonda 1 bucuk saat surdu ve cok memnun kaldim 2.gebeligim ilkind3 de ayni yere gitmistim
Sedaengin53 Neden kimse yazmıyor ya 😁 bi kuzenim ataşehir memorial hastanesini önerdi kızlar. Çok memnun kalmış 40-45 dk ilgilenmiş bakmış. Çok da ilgiliymiş yani doktor. Geçen sene 500 TL imiş fiyatı
Sedaengin53 Mbusra97 eşinizi falan aldılar mı içeri bazı yerler almıyormuş galiba 🤦🏻♀️ Benim kendi doktorum çok iyi ama ciğazın kağıtları hiç iyi değil hiç net göstermiyor çok soluk. Makinası vs herşeyinden memnun kaldınız dimi 🥰
Mbusra97 Sedaengin53 esimide kizimida aldilar iceri goruntusu cok net cok guzel doktorumdan da memnun kaldim cok guxel detayli bir sekilde inceledi her gordugu seyi tek tek anlatti ve gosterdi tavsiye ederim
H-atun Mbusra97 bu testten sonra başka testimiz var mı 😅 kan alıyolar mı 4 lü test olarak geçiyordu değil mi? Valla ben okadar bolundumki annemin rahatsızlığından dolayı bi asya dayım bi avrupadayım şuan net bir dr um bile yok. Doğumu nerede düşünüyorsunuz
Sedaengin53 Kızlar Ataşehir memorial hastanesi demiştim, doktor Cem Demirel yorumları okudum şimdi işinin ehli çok iyi bi doktormuş. Şuan benim ilk sıramda. Yine önerilen biri olursa söylerim sizde bakabilirsiniz hastane yorumlarından
Mbusra97 H-atun detayli ulturasondan sonra seker yuklemesi kaliyor die biliyorum pazartesi cektirdim carsamba kontrole gittim doktor kan almadi 1 ay sonra kontrole gel dedi ben istanbul beykozda yasiyorum pasabahce devlet hastanesine gidiyorum
Mbusra97 Teachermomyy uskudar panason bülent erdal adi ben 450 tlye cektirdim ama aralik ayi fiyatiydi fiyatlar guncellendi ne kadar oldu bilmiyorum
tarhannrabia Bakın kesinlikle Erbil Çakara gidin ümraniye santralde 91 kiloyum herşey çpk net değildi karnım kalın diye 20+5 de gittim baktı herşeyine ama bebek yüzünü göstermedi sana bi kıyak yapıcam dedi ve haftaya tekrar çağırdı yüzünün resmini vermek için çok ilgili herşeye cevap veriyor güler yüzlü internete sevim açıkalın yazın onun muayne hanesinden randevu alıyosunuz orayla anlaşmalı ve fiyatı resmen bedava en ince ayrıntısına kadar bakıp rapor hazırlıyor 380 nakit 450 kart ve uzun yıllardır zeynep kamilde çalışan bi doktor baya bilgili
Sedaengin53 H-atun ikili testi yaptırdıysanız ve sonuç temiz çıktıysa bence uçlu dörtlüye gerek yok diye düşünüyorum ben. Ben ikiliyi yaptırdım temiz çıktı mesela. Detaylı da herşeyi görüyorsunuz zaten damarlarına kadar bakıyorlar bebeğin 😊
H-atun Sedaengin53 yaptırdım 2liyi 3lüye gerek yok 4lüye bakarız demişti gittiğim Dr ama bilemedim. Şeker yüklemesini düşünmüyorum sadece