Nilasya12 Mustafagunay61 ben bugün keseyi gördüm 5+5 29 ocakta tekrar gideceğim 7 haftalık oluyor bebeği ve kalp atışını aynı gün bende görürüm inşallah 😊🙏🏻
Nilasya12 Elayvzz 1cm dedi dr ama yolk için bisey demedi gayet güzel bir yerde oluşmuş kese dedi bır hafta sonra gel bebeği görürüz dedi
AlmilaMomm Bugün 5 haftalık olduk doktor randevum vardı gittik keseyi gördük yolk kesesinide gördük çok şükür 31 ocağa randevu verdi doktorum kalp atışını duymak için🙏