Ozlemmmmm Sorun ya bizde ya onlarda bence kesin başlarından salmak için güzel güzel diyip gönderiyorlar,ben acile gittiğimde ebe eve gönderdi dedim sancım var ama dedi açıklığın yok bişey olmaz hemen bi anda doğurmazsın merak etme dedi gönderdi,bide sezeryan olucam ben çatım dar olduğu için ama söylediğim zaman bile ters ters suratıma baktı bişeyin yok eve git dedi,hayır yani o an insan yanındakilere de yalancı görünüyor,benim eltim yanımdaydı ebe dedi hiç bişeyin yok şimdi eltimin gözünde yalancı duruma düştüm,herkes sancın yokmuş işte falan diyor,ay bide demezler mi sen yanlış hesaplıyorsun bebek daha küçüktür zamanı değil diye,hadi ben yanlış hatırlamıyorsam doktorda mı ölçümlerinde yanlış hesaplıyor,çok cahiller çok 🤦🏻♀️