Kızlar hamile kaldığından beri bu 3. Olacak 😔
11.haftada en ağır şekilde geçirdim idrar yolu enfeksiyonu şimdi de sürekli tuvalet hissi dışında pek şikayetim yok .Ara sıra sarı akıntım oluyor sadece ama o da nadir.
Nasıl kurtulucam bundan.Haftda büyüyor gitgide 19+4 olduk.İleride daha büyük problem Allah korusun erken doğuma kadar gidiyormuş sonu…