13+3 haftalık hamileyim sizlerin ne gibi belirtileri devam ediyor? Hafifledi mi ağrılarınız? Benim çok yorulursam belim ağrıyor sadece eskisi kadar midem yanmıyor ama iştahım da yok çok fazla yiyemiyorum. Arada karnımın alt kısmı acıyor sizde de oluyor mu