Bedriye12 Ben karar veremedim bebeğin rahatlığı için hangi beşik daha kullanışlı sizce ☺️☺️ https://www.hizliresim.com/6sd6dtv https://www.hizliresim.com/r05w0bw
Nazlimom Bedriye12 diğeri küçük 1 yaşına gelmeden beşiği değiştirirsiniz heralde kullanıslı olmaz bence
Nebyaa Bedriye12 üsteki daha iyi ama bana kalsa ikisini de almazdım bunlar en fazla 6 ay kullanılabiliyor
Asel2520 Bedriye12 ilk fotoğraftaki daha kullanışlı gibi ama ben park yatak rahatlığına alıştığımdan daha güzel gibi tabi sizin tercihiniz
Bedriye12 Nebyaa ben Ayriyetten oda yapacağım 6 ay rahat bi şekilde yanımda uyusun diye anne yanı beşiği alıcam ilk etapta
Tansuozp_07 Bebefix urunlerine de bakabilirsiniz Bizim urunumuz yeni geldi hem saglam hem kolay katlnanabiliyor hem de buyuk 4 yasina kadar kullanabilinirsiniz
Deletedmom_29 Bedriye12 Ahşap olanı e bebekten eşimle gidip baktık sanki emaneten yapılmış gibiydi beğenmedik diğer ikinci görsel ise küçük geliyor bana rahat edeceğini düşünmüyorum bebişim ben büyüyebilen yatağı düşünüyorum şimdilik https://imgyukle.com/i/oGHgws
Bedriye12 Deletedmom_29 attığını bende çok beğeniyorum ama ayriyetten oda yapacağım için çok büyük bişey istemiyorum 6 ay rahat uyusun bana yeter
Deletedmom_29 Bedriye12 Bende küçük halini anne yanı olarak kullanıcam tayinci olduğum için oda konusunda yapabilecek miyim bilmiyorum bir ihtimal yapma şansım var odaya geçerkende büyük halini oda da kullanıcam