Ela532 Ben 93 kilo ile doğuma girdim, sezeryan doğum yaptım, hiç öyle bi sorun yaşamadım, evet ilk ayağa kalkış tabiki zor karnın kesik yara içinde kim olursa zorlar ama bi kere kalkar ve devamlı yürürsen hemen geçer acısı, ben ayağa kalktıktan sonra daha yatağa hiç yatmadım yürüdüm oturdum hep sandalye de ve 3ncü gün evimi kendim süpürdüm