Ydnhld Kızlar bugün rutin muayeneye gittim doktor nst istedi , erken değil mi nst için , neden istemiş olabilir ?
Cute-Mom Ydnhld 27+2 dim gittim nst istedi sancılarıma baktı çıkmadı ama Nst bölümü 28 haftadan sonra rutin ger muayene sonrası nst ye sokuyoruz dedi
Nazlimom Ydnhld bende 28. Haftadayım dün kontrole gittim nst ne zaman diye sordum 34. Haftada alıyoruz dedi
Algorab Ydnhld Dr istemisse vardir bir nedeni.Ben ilk nstye 28de girdim.Tansiyon yuksekliginden dolayi
ecemnas88 Bende 28. Haftada girdim nst doktoruma sorduğumda erken değil mi hayır zaten artık her kontrolde olacak dedi 🤷🏻♀️
Mustafagunay61 ecemnas88 ne kadar sacma birsey 28 haftada nst mi olur birsey görmüştür ultrasyonda istemistir 1 dogum yaptim 36 ilk nstmi cekildim simdi ikinciye ikizlre hamileyim 29 hafradayim nst cekilmedim
Saelif Morprenses ozel hastanesi para tuzagi oluyor gerckden bende ozele gidiyom sordum 33 haftada basliyoruz dedi
mucizegebelik6 Saelif özel hastane ile ne alakası var. Bende özele gidiyorum hemde cok iyi bi hastane. 26 haftalığım karin agrim vardı nst ye bagladilar cok şükür bi sorun çıkmadı ücret de vermedik. Ama Normalde 34 de nst başlandığını söylediler. Aksi sorun çıkmazsa.
Noyan_alp Enfeksiyon agri sancı şikayet ile gidildiğinde nst bağlıyorlar ben o haftada hastaneye yatırıldı iki gün boyunca her öğün çektiler durumum sancılarım nasil diye ama normal şartlarda 32 haftada sonra çekiliyormuş öyle dediler
Saelif mucizegebelik6 bi sorun varsa nts ye baglarlar yoksa sorun 33 de basliyor nts ve muayehe oldugun zaman nts ucretsiz kontrole gttigin zaman ucret veriyosun burda bende kulakdan duydum daha nts ye baglanmadim.