iremdogu220 Selam güzel anneler 🌸🥳 19+2 haftalık gebeyim bebeğimi sürekli göbek deliğimin altında hissediyorum aşağıda yani. Normal mi yoksa sizde de öyle mi
FusunF iremdogu220 normal canım benim şuan heryerde 😂😂 sağ da sol da göbek deliğimin orda altında üstünde kaburgalarımın orda takılıyor 🤣
deletedmom87894 iremdogu220 24 haftamdayım heryerde bi bakıyorum solda bi bakıyorum sağda kıpır kıpır sıpa😂
eslem06_ iremdogu220 ben solda ortada sağda içeride halay çekiyo heryerde kızım sabit solda hissederdim oğlum geziyo mübarek 🤣🤣
Asel2520 iremdogu220 benimkide sol taraf göbek altında sağ tarafa elimi vuruyorum bomboş 😄 sol taraf dolu dolu
eslem06_ iremdogu220 20 yi buluyor tam anlamıyla hissetmek şu an 19+4 üm pıt pıt tekme atar gibi birşey oluyor arada ama tam hareket 20 hissedersin