Barkoddg o benim ihmalim oldu biraz. Hamileliğin ilerleyen aylarında miyomu göremiyorum artık dedi dr. Ben de araya pandemi girdi bebeğimle ilgilenicem derken unuttum daha doğrusu gidip de aldırayım diye bişey gelmedi aklıma. Sonra da tekrar hamile kaldım. İlk muayenede bende miyom vardı dedim dr a. Evet var 4cm dedi. Öyle kaldı. Ama siz aldırın inşallah doğumdan sonra. Hatta sezaryen olursanız doğum sırasında alan dr lar da varmış. Dr unuza bir danışın isterseniz. Ben sezaryen olsam alamaz mısınız demiştim o şekilde olmaz onun için tekrar operasyon geçirmen gerekiyo demişti