gamzecee 21. Haftama kadar bir kilo bile almamıstım bebek gayet güzel büyüyordu, kiloyu dert etme sonraki aylar bol bol alınıyor zaten alamadığın ayların acısını çıkarırcasına 🤣 ben de senin gibi her şeyden iğrenmiştim ve kusmaktan serumluk oluyordum her gün. Sonra o iğrenmeler geçince iştah bir açılıyor, kapatabilene aşk olsun. Bu haftalarda bebeğin hiçbir ekstra kaloriye ihtiyacı yok, senin depolarından faydalanıyor zaten. Bol bol su içmeye özen göster demişti doktorum, su dışında kendini hayatta tutacak kadar beslenmen yeterli dedi🤣 31 haftam doldu suan bırak kendimi, yedi sülalemi hayatta tutacak kadar beslenesim var ama kilo korkusundan frenliyorum kendimi 🤣