Merveysn34 Kızlar 39 haftalık hamileyim dün gece 5. 6 kere tuvalet gittim çok baskı yapıyordu bebek sabah 2 kere istifar ettim ve çok ishal olmuşum neden acaba üşüttüm mü yoksa doğum belirtisi mi bilgisi olan yazabilir mi