Zey1- Merhaba arkadaşlar . Dün bebeğimin sağ böbreğimin olmadığını öğrendim . Bugün tekrardan baktığında ise sağ alt tarafta dedi . Sonra çapa hastanesine sevk etti. Sizin de bebeğinizin böbreğinde alt tarafta olma gibi bi durumla karşılaştınız mi ?