Benim de ilk gebeliğim, bu dediğin kaygılar olmazsa bi tuhaflık var demektir zaten.hepimizin hayatı için yeni ve güzel bir sayfa açılacak.bilmediğimiz duyguları tadacağız.O yüzden akışına bırak.Allah yar ve yardımıcımız olsun.herkes nasıl yaşayarak öğrendiyse, biz de öyle öğreneceğiz.Ben de senin gibi normal doğum istiyorum.inşAllah kolayca ve sağlıkla alırız bebeklerimizi kucağımıza☺️