Kızlar günaydın.. pazartesi günü detayliya gitmiştik çok şükür bir sıkıntımız çıkmadı sorun görünmedi. Bebegim sürekli uyuyor heralde😴 hareket etmedi o gün detaylıda. Sabah iki tane cikolata yeyip gitmiştim, sürekli eli yüzünde oylece duruyordu☺ Doktor hatta yürüyüp gelmemi istedi pozisyon değiştirsin diye, 10 15 dk yürüdüm yine aynı sadece elini indirdi başka hareket etmedi inatçı olacak sanırsam🤩 kendi doktor kontrolumuzde de aynı her gitmemizde uyuyor gibi🤷♀️🙈 20+2 olduk bugün fakat ben hiç hareket hissetmiyorum bebişimde🤔 bunlar normal mi yaa 🙏