Bugün detaylu ultrasona gittim biraz geciktik ama yinede yaptirdik bebegin durumu iyi ama haftamiz 22 23 haftalik gibi duruyormus. Daha once adet tarihim ileri cekilmisti. Bu gerilik neden olur bilmiyorum Ve suyumuz bi tik azalmis bunun icin ne yapabilirim? Oğlum a hamileyken en son hafta tansiyonum cikmisti ama protein kacagi yoktu. Şimdi kizimdada boyle bir sıkınti cikarmi bilmiyorum korkuyorum. Gebelik sekerin varmi dedi ben daha seker yuklemsi de yaptiramadim gecmi kaldim 😔 dr kontollerim aksıyor hastane ve randevu almak sıkınti burada