Kızlar 5+2 deyim. Kan sonucumla ögrendim.Eşim covid ben negatif fakat yinede aynı evde olduğumuz için karantinadayız. Bu yüzden henüz kontrole gidemedim haftaya çarşamba bitiyor o güne randevu aldım. Yani 6+1 de ilk muayenem olmuş olacak. Sizce çok mu geç kaldım korkuyorum fikir verir misiniz?. Herhangi bir kanamam olmadi. Kasık ve kalça ağrılarım var. Çok hafif mide bulantısı. Mide bulantım daha fazla olması gerekmiyor muydu? Bu normal mi düşüne düşüne kendimi strese sokuyorum :(