Melekarzu Nurdan58 aynı şikayetler bende de var. 35. Haftanın başında erkenden gelmeye kalkıştı Dr ilaç tedavisi uyguladı 1 gece hastanede kaldım. Son 1 haftadır da belde ve kaşıklarda yoğun ağrı var zaten düzenli doğum sancim çıkmıştı ama açılmam az diye almadı doğuma. Bakalım 5 gün sonra randevum var ne dicek
Nurdan58 Melekarzu bende hafta ici gidecem bakalim ne diycek randevuda bulamiyoz ya sıkinti en son 35 haftalikken gittim 39 da gel dedide ben 38 gidecem hayirlisiyla kucagimiza aliriz
Helinkeskin hifanurunannesi son 17 zaman geçmiyor ama artık sabrım tükeniyor çok ağrılarım var ve uykusuz kalıyorum biliyorum bebeği elime alacağım zaman geçiyor herşey ama çok yorgunum 😒😒😒
hifanurunannesi Helinkeskin ahh ahh her anne adayında aynı şikayetler var ama sabırlı olmak lazım benim şuan son 14 gün kaldı bekliyoruz eli kulağında inşaallah anne olduğunda çok güzel olur herşey inşaallah canım ❤🤰😊
2022Busra hifanurunannesi Amin inşallah 🤲🏻, hepimiz hayırlısı ile sağlıklı bir şekilde evlatlarımızı kucağımıza alalım 😍
2022Busra hifanurunannesi kar yolları kapattı arabalar çıkmıyor o yüzden yarın hastaneye gidemiyorum, doktorla görüşüp erteleyeceğim bi kaç gün. Rabbim hakkımda hayırlısı ne ise onu versin. Bunda da vardır bir hayır.
hifanurunannesi nurpella bekle ki gelsin son günler dayanamiyor insan hadi hayırlısı olsun şimdiden canım ❤🤰🤲🏻
hifanurunannesi 2022Busra amin inşalalh canım rabbim nasıl nasip ederse öyle gelir hakkında hayırlısı olur inşallah ❤😊
merve100 Kızlar geçen hafta 3200 çıkan bebek bu hafta 3150 çıktı , ölçümler yanlış olabilir mi bu dönemde , baş aşağı pozisyonda dedi bir de dönmüş demek dimi bu
ftyozyuceer merve100 yanılmalar her zaman var çok fark yok zaten takılmayın hiç söylenenden daha fazla bile olabilir veya 200 gr daha aşağıda doğabilir bunlar normal olabilecek şeyler